Jak ustawić płatności i wysyłki które pokazują się na stronie. Oraz wpisywanie informacji po zakupowej dla klientów

UWAGA DLA WERSJI STRON Z EDYCJĄ NA ŻYWO FUNKCJE SKLEPOWE DOSTĘPNE SA JEDYNIE W WERSJI ADMINA: PRO ADMIN

 

1. Przejdź do kolumny SKLEP i wybierz: WYSYŁKA / PŁATNOŚCI

2. Naciśnij przycisk: DODAJ NOWY REKORD i przejdż do edycji

Jest to jeden z rodzai wysyłki

 

3. Uzupełnij wszystkie pola sugerując się przykładowym schematem.

W tym miejscu możesz również wpisać kwotę darmowej wysyłki. Jeśli klient przekroczy daną kwotę i wybierze ową wysyłkę wtedy będzie ona darmowa

 

4. Dodaj nową płatności do utworzonej wysyłki analogicznie jak przy dodawaniu wysyłki

 

 

5. Uzupełnij pola. w edytorze tekstowym wpisz informacje jaką klient zobaczy na stronie po zakupie. Mogą to być podziękowania albo numer konta dla płatności przelewem.

 

6. Aby aktywować płatności elektroniczne. Przekopiuj do pola NAZWA PLIKU nazwę z górnej listy (lub wybierz ją z listy) - AKTUALIZUJ DANE aby zapisać. Ponownie przejdź do edycji tej płatności -  ukażą się nowe pola do wpisania (w zależności od wybranej płatności elektroniczej). Uzupełnij je i aktualizuj dane

 

Powered by: cdx.pl